Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону
"Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом
14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, потертостей, тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості
Процедура повернення товару Належної якості.
- зателефонуйте на номер +380666335135 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником;
- повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
Умови повернення для товарів неналежної якості
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим. Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
- товар з дефектом
- товар з не повним комплектом
- товар з пошкодженнями
Процедура повернення товару Неналежної якості
- зателефонуйте на номер +380666335135 та повідомте про намір повернути оплачений товар;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за наш рахунок.
Як здійснити обмін або повернення товару належної та неналежної якості:
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту
м.ДніпроНова Пошта 46
+380666335135Лисенко Павло ВладиславовичМи покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то Ви можете: зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності і надійде до продажу; придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості; отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товаруВідповідно до частини 3 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”: повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші будуть повернуті покупцеві протягом 5 робочих днів, з дня пред'явлення відповідної вимоги. У разі повернення готівкою за допомогою поштового переказу, повернення здійснюється протягом 10 робочих днів. Якщо потрібен детальний огляд товару для виявлення недоліків, які були отримані в період передачі товару покупцеві, тоді термін повернення грошових коштів може бути продовжений до 7 днів. Згідно п.6 ст.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” максимальний термін перевірки товару становить 14 днів. Повернення грошових коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта або готівкою за допомогою поштового переказу.Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.