Обмін/Повернення товару

Відповідно до чинного законодавства України, повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України “Про захист прав споживачів” і тільки при дотриманні наступних умов: 

  • товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою, габаритами або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням; 
  • товар брак або механічно несправний з вини виробника або кур'єрської служби доставки;
  • з дня придбання товару пройшло не більше 14 днів; 
  • товар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні; 
  • збережені товарний вигляд у повній комплектації і споживчі якості товару; 
  • відсутні ознаки стороннього втручання, тобто не порушені умови гарантійного обслуговування; 
  • є в наявності відповідні пломби, ярлики та коробка акуратно розкрита; 
  • присутній гарантійний талон, товарний чек або накладна, що підтверджує оплату товару. 

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то Ви можете: зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності і надійде до продажу; придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості; отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару

Способи обміну/повернення товару 

Через найближче до Вас відділення кур'єрської служби “Нова пошта”. 

Додаткові правила обміну/повернення товару Перед здійсненням процедури необхідно заповнити бланк повернення. 

Для коректного оформлення повернення всі поля заяви повинні бути заповнені. Якщо товар має брак або несправний, не підійшов за розміром, якістю та характеристиками, то оплату за доставку товару здійснює інтернет-магазин Сolombokid. 

Відповідно до частини 3 статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”: повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші будуть повернуті покупцеві протягом 5 робочих днів, з дня пред'явлення відповідної вимоги. У разі повернення готівкою за допомогою поштового переказу, повернення здійснюється протягом 10 робочих днів. Якщо потрібен детальний огляд товару для виявлення недоліків, які були отримані в період передачі товару покупцеві, тоді термін повернення грошових коштів може бути продовжений до 7 днів. Згідно п.6 ст.8 ЗУ “Про захист прав споживачів” максимальний термін перевірки товару становить 14 днів. Повернення грошових коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську карту клієнта або готівкою за допомогою поштового переказу.